Bahabey Club Sitesi
 
AnasayfaClub Bahabey*TakvimSSSAramaÜye ListesiKullanıcı GruplarıKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 Bizleri burda saygılı bi şekilde eleştirebilirsiniz.. :)

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
Sayfaya git : Önceki  1, 2, 3  Sonraki
YazarMesaj
blostrock
GÜMÜŞ ÜYE
GÜMÜŞ ÜYE
avatar

Mesaj Sayısı : 103
Puan : 0
Kayıt tarihi : 19/08/08
Yaş : 24
Nerden : ÇoRuM

MesajKonu: Geri: Bizleri burda saygılı bi şekilde eleştirebilirsiniz.. :)   Salı Ağus. 26, 2008 1:16 pm

sğl kanks..ilgilendiin için:D
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
ceyceyrafet
KRAL ÜYE
KRAL ÜYE
avatar

Mesaj Sayısı : 188
Puan : 9
Kayıt tarihi : 21/08/08
Yaş : 25
Nerden : ankara

MesajKonu: Geri: Bizleri burda saygılı bi şekilde eleştirebilirsiniz.. :)   Perş. Ağus. 28, 2008 12:45 pm

sizi elestirmeye kalksam sabah olur Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
swty
Yönetim
Yönetim
avatar

Mesaj Sayısı : 338
Puan : 30
Kayıt tarihi : 19/08/08
Nerden : Bahabey

MesajKonu: Geri: Bizleri burda saygılı bi şekilde eleştirebilirsiniz.. :)   Perş. Ağus. 28, 2008 1:58 pm

Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.clubbahabey.forumj.net
utku
GÜMÜŞ ÜYE
GÜMÜŞ ÜYE
avatar

Mesaj Sayısı : 90
Puan : 0
Kayıt tarihi : 20/08/08
Yaş : 24
Nerden : BahaBeY Cansu a.p.t 134/28

MesajKonu: Geri: Bizleri burda saygılı bi şekilde eleştirebilirsiniz.. :)   Perş. Ağus. 28, 2008 7:38 pm

eLestırde SabahLayaLım
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
disibob_19
KRAL ÜYE
KRAL ÜYE
avatar

Mesaj Sayısı : 181
Puan : 0
Kayıt tarihi : 19/08/08
Yaş : 25
Nerden : eski bahabeyden

MesajKonu: Geri: Bizleri burda saygılı bi şekilde eleştirebilirsiniz.. :)   Perş. Ağus. 28, 2008 8:39 pm

SUPER CVP UTKU
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.clubbahabey.forumj.net
utku
GÜMÜŞ ÜYE
GÜMÜŞ ÜYE
avatar

Mesaj Sayısı : 90
Puan : 0
Kayıt tarihi : 20/08/08
Yaş : 24
Nerden : BahaBeY Cansu a.p.t 134/28

MesajKonu: Geri: Bizleri burda saygılı bi şekilde eleştirebilirsiniz.. :)   Perş. Ağus. 28, 2008 10:25 pm

saoL pig
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
blostrock
GÜMÜŞ ÜYE
GÜMÜŞ ÜYE
avatar

Mesaj Sayısı : 103
Puan : 0
Kayıt tarihi : 19/08/08
Yaş : 24
Nerden : ÇoRuM

MesajKonu: Geri: Bizleri burda saygılı bi şekilde eleştirebilirsiniz.. :)   Cuma Ağus. 29, 2008 3:14 pm

utkuu daki laf koyma kimsede yoq yaff.. kardesimm şş aloo....site hakkında güzl bi elestirin warmi Sleep
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
scoskuner
GOLD ÜYE
GOLD ÜYE
avatar

Mesaj Sayısı : 132
Puan : -3
Kayıt tarihi : 19/08/08
Yaş : 25

MesajKonu: Geri: Bizleri burda saygılı bi şekilde eleştirebilirsiniz.. :)   Cuma Ağus. 29, 2008 6:09 pm

bence sitede elstircek bisii yoq coq güsl olmus ama blostrockn dedigi gibi msjlar ilk basa gelse dahada güsl olur emre yapsana bisiler kardsm
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
theshepishiciq
GÜMÜŞ ÜYE
GÜMÜŞ ÜYE
avatar

Mesaj Sayısı : 116
Puan : 0
Kayıt tarihi : 30/08/08
Yaş : 26
Nerden : bahceli:D

MesajKonu: Geri: Bizleri burda saygılı bi şekilde eleştirebilirsiniz.. :)   Paz Ağus. 31, 2008 9:51 pm

arkdaslar ben bisiye dikkat cekmek istedm forumda dikkat edelimde konusmalar kisisel olmasn soncta bis bi aileis dimi:) sölenen seler herkese tek bi kisye deil öle olcksa ösel msj göndern dimi ama buna dikkat edelm konu ortaya kisiye deil
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
theshepishiciq
GÜMÜŞ ÜYE
GÜMÜŞ ÜYE
avatar

Mesaj Sayısı : 116
Puan : 0
Kayıt tarihi : 30/08/08
Yaş : 26
Nerden : bahceli:D

MesajKonu: Geri: Bizleri burda saygılı bi şekilde eleştirebilirsiniz.. :)   Paz Ağus. 31, 2008 10:17 pm

tam anlatamadm ama foruma yasılan msjlar kisye ösel olmasn cou zman öle görntüler cıkms ortya bnde dikkat edcm:)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
WoRSee
YENİ ÜYE
YENİ  ÜYE


Mesaj Sayısı : 33
Puan : 0
Kayıt tarihi : 31/08/08

MesajKonu: Geri: Bizleri burda saygılı bi şekilde eleştirebilirsiniz.. :)   Paz Ağus. 31, 2008 10:19 pm

bence dediğin biras sacma cünkü forum sitesi burası olur öle şeyler özel mesaj dion da o zmn da farklı anlasıo yani böle asılıomus gibi adam ne yazmak istiosa burda yazar yani illa topluluga hitap etmesi lazım deel benceee tabi
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
theshepishiciq
GÜMÜŞ ÜYE
GÜMÜŞ ÜYE
avatar

Mesaj Sayısı : 116
Puan : 0
Kayıt tarihi : 30/08/08
Yaş : 26
Nerden : bahceli:D

MesajKonu: Geri: Bizleri burda saygılı bi şekilde eleştirebilirsiniz.. :)   Paz Ağus. 31, 2008 10:22 pm

ne bilim sürekli karsılıklı dialoglar halinde olrsa hos olmas die düsündm ben o yüsden böle dedm
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
WoRSee
YENİ ÜYE
YENİ  ÜYE


Mesaj Sayısı : 33
Puan : 0
Kayıt tarihi : 31/08/08

MesajKonu: Geri: Bizleri burda saygılı bi şekilde eleştirebilirsiniz.. :)   Paz Ağus. 31, 2008 10:25 pm

olr öle sen kafana takma

takılmana bak Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
theshepishiciq
GÜMÜŞ ÜYE
GÜMÜŞ ÜYE
avatar

Mesaj Sayısı : 116
Puan : 0
Kayıt tarihi : 30/08/08
Yaş : 26
Nerden : bahceli:D

MesajKonu: Geri: Bizleri burda saygılı bi şekilde eleştirebilirsiniz.. :)   Paz Ağus. 31, 2008 10:27 pm

ehe:D tmm tmm demiom bisi yha:Delestiremedkde:D yok saten site cidden güsel olms ona lfm yok nese sefgili admin okumssa oda yasar bisler
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
WoRSee
YENİ ÜYE
YENİ  ÜYE


Mesaj Sayısı : 33
Puan : 0
Kayıt tarihi : 31/08/08

MesajKonu: Geri: Bizleri burda saygılı bi şekilde eleştirebilirsiniz.. :)   Paz Ağus. 31, 2008 10:29 pm

siteye bi şey demedim ztn sadece bi host alırlarsa ii olr yani
com lu net li bi şey

yoksa böle gitmez yani

bi de konuların artması lazım az konu baslıgı war
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
theshepishiciq
GÜMÜŞ ÜYE
GÜMÜŞ ÜYE
avatar

Mesaj Sayısı : 116
Puan : 0
Kayıt tarihi : 30/08/08
Yaş : 26
Nerden : bahceli:D

MesajKonu: Geri: Bizleri burda saygılı bi şekilde eleştirebilirsiniz.. :)   Paz Ağus. 31, 2008 10:30 pm

ben bugn ekledm bisler:Dama cok oluom die yeter dedm:D
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
WoRSee
YENİ ÜYE
YENİ  ÜYE


Mesaj Sayısı : 33
Puan : 0
Kayıt tarihi : 31/08/08

MesajKonu: Geri: Bizleri burda saygılı bi şekilde eleştirebilirsiniz.. :)   Paz Ağus. 31, 2008 10:33 pm

bişey olmas ya iidir ekle sen
admin duy sesimizi bunları gercekleştir bak

olmadı bana bi adminlik hemen yapıyım hepsini Razz
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
theshepishiciq
GÜMÜŞ ÜYE
GÜMÜŞ ÜYE
avatar

Mesaj Sayısı : 116
Puan : 0
Kayıt tarihi : 30/08/08
Yaş : 26
Nerden : bahceli:D

MesajKonu: Geri: Bizleri burda saygılı bi şekilde eleştirebilirsiniz.. :)   Paz Ağus. 31, 2008 10:39 pm

yha yok ynede kisisellik oluo baksana bisim yaptıımsda aynısı smdi ben sana sen bana hos saten kmse yok dimi su an:D
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
WoRSee
YENİ ÜYE
YENİ  ÜYE


Mesaj Sayısı : 33
Puan : 0
Kayıt tarihi : 31/08/08

MesajKonu: Geri: Bizleri burda saygılı bi şekilde eleştirebilirsiniz.. :)   Paz Ağus. 31, 2008 10:42 pm

bende chat acılmıo yoksa ordan yazardım Very Happy napıyım işte böle oldu hem sıkıldımda yapacak bi şeyimde yok baktım siteye az takılıyım dedim ztn daha bugun üye oldum Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
hurcanozmol

avatar

Mesaj Sayısı : 13
Puan : 0
Kayıt tarihi : 21/08/08

MesajKonu: Geri: Bizleri burda saygılı bi şekilde eleştirebilirsiniz.. :)   Ptsi Eyl. 01, 2008 2:14 am

arkadaşlar site için t.eder başarılar dilerim ama birşey farkettim her zamn girilebilecek bir site ancak dün gece farkettim ki arka fon rengi biraz kısıtlandırıcı olmuş . yani biraz boğucu gece geç saatlerde de girebilenler olacağı için değişiklik yapılabilir . saygılar
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
ceyceyrafet
KRAL ÜYE
KRAL ÜYE
avatar

Mesaj Sayısı : 188
Puan : 9
Kayıt tarihi : 21/08/08
Yaş : 25
Nerden : ankara

MesajKonu: Geri: Bizleri burda saygılı bi şekilde eleştirebilirsiniz.. :)   Ptsi Eyl. 01, 2008 2:32 pm

Bi ara sabahlarız seninle
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
ceyceyrafet
KRAL ÜYE
KRAL ÜYE
avatar

Mesaj Sayısı : 188
Puan : 9
Kayıt tarihi : 21/08/08
Yaş : 25
Nerden : ankara

MesajKonu: Geri: Bizleri burda saygılı bi şekilde eleştirebilirsiniz.. :)   Ptsi Eyl. 01, 2008 2:33 pm

blostrock
UTKU şimdi laf mı koymus oluyoo sen daha laf koyanları görmemissin
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
GÖKÇE
Misafir



MesajKonu: eleştiri   Ptsi Ocak 26, 2009 8:02 pm

ben bir tek misafirlerin dedinlenilmesini istiyorum yani üye değilsekte bizide ciddiye alın ve bu sit eçok güzel normalde misafirlerin böyle yazmasına izin vermiyorlar siz izin veriyorsunuz çok güzel tebrik ederim Smile king
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
swty
Yönetim
Yönetim
avatar

Mesaj Sayısı : 338
Puan : 30
Kayıt tarihi : 19/08/08
Nerden : Bahabey

MesajKonu: Geri: Bizleri burda saygılı bi şekilde eleştirebilirsiniz.. :)   Ptsi Nis. 13, 2009 10:17 am

Gökçe '' üye olmak daha iyi değilmi sence .. gel aramızaa
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.clubbahabey.forumj.net
gökçe
Misafir



MesajKonu: Bizleri burda saygılı bi şekilde eleştirebilirsiniz.. :)   Ptsi Tem. 06, 2009 8:42 pm

en kısa zamanda gelicem zaten ...döncem ben sana Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Sponsored content




MesajKonu: Geri: Bizleri burda saygılı bi şekilde eleştirebilirsiniz.. :)   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Bizleri burda saygılı bi şekilde eleştirebilirsiniz.. :)
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
2 sayfadaki 3 sayfasıSayfaya git : Önceki  1, 2, 3  Sonraki
 Similar topics
-
» Yaşanmış Türkü Hikayeleri ( Tek konu) .Burda Paylaşınız.
» derya baykal filiz kuldan dan 10 sekılde gıyılen şal video anlatımı

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
CLUB BAHABEY :: Club Bahabey Genel :: Eleştirmek Serbest.. :)-
Buraya geçin: